Україна

В Білорусі заборони виїзд з країни редактору газети «Наша ніва»

14 березня 2012, 15:51
14 березня, вранці, шеф-редактора білоруської газети «Наша ніва» Андрія Динька не випустили з Білорусі.

Журналіста зняли з потягу Мінськ-Вільнюс. Причину обмеження права на виїзд прикордонники не назвали, порекомендувавши Диньку звертатися у відділ міграції і громадянства МВС за місцем проживання.

«Цікаво, що раніше влада пояснювала, що до нового списку невиїзних увійдуть люди, які закликали до санкцій щодо Білорусі. Через свою професію я подібного ніколи не говорив. Те, що сталося, свідчить про те, що цей список – просто список заручників», - прокоментував ситуацію Динько.

Він має намір з\'ясувати офіційну причину того, що сталося.

«Зрозуміло, я з\'ясовуватиму, в чому справа, тому що це питання принципове», - сказав журналіст.

Як повідомлялось, на початку березня начальник управління з нагляду за виконанням законодавства і законністю правових актів Генеральної прокуратури Білорусі Павло Родіонов заявив, що опозиціонерам, які закликають до санкцій щодо Білорусі, може бути обмежено виїзд за кордон.

7-11 березня до Литви не були пропущені голова Об\'єднаної громадянської партії (ОГП) Анатолій Лебедько, член політради ОГП Олександр Добровольській, лідер Білоруської партії лівих «Справедливий світ» Сергій Калякін, активіст руху «За Свободу» Віктор Корнєєнко і правозахисник Валентин Стефанович.

Нагадаємо, 12 березня у Мінську затримано знімальну групу шведського телеканалу SVTта кореспондента Російської служби новин. Разом із журналістами було затримано члена Білоруської асоціації журналістів Іллю Кузнєцова За даними організації, журналісти планували відзняти інтерв’ю з учасником однієї з «мовчазних» акцій протесту – Романом Протасевичем. Його також було затримано.

Довідка

Газета «Наша Ніва» активно висвітлює акції білоруської опозиції. Видання неодноразово одержувало попередження від Міністерства інформації Білорусі, зокрема, за публікації про розгін опозиційного мітингу після президентських виборів 19 грудня 2010 року, а також про фільми російського телеканалу НТВ, присвячені президентові Білорусі Аляксандру Лукашенці.

Влітку 2011 року Мінінформ Білорусі подав позов з вимогою закрити видання (за перевищення річного ліміту попереджень), проте пізніше відкликав скаргу.

Тиждень

Матеріали по темі